poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Miło :)

Muszę coś zrobić z włosami
Muszę coś zrobić z oczami
bo tak mi jakoś ciemno
chociaż tak mocno czekamy

A.Osiecka
_________________________________________________ 


Wczorajszy dzień był nie tylko gorący, ale też mega miły :) Mama coraz mniej panikuje gdy prowadzę samochód ;P haha
Pofociliśmy sobie z rodzicami, oni bardzoo się wczuli :) Szczególnie tato i jego pomysł : sesja w ruchu, ja idę on robi fotka za fotką bo przecież później ''sobie wybierzesz '' :)

W roli głównej koszula. Nie zgadniecie ile kosztowała :)












koszula-sh
spodnie- orsay
buty- ryłko

To tyle :) Miłego dnia!

Klaudia

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ,a ze zdjęć aż kipi miłość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. milo jak rodzinka wlacza sie do zabawy we wspolne fotografowanie, tez to lubie! slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 10zł?:D
    http://1.bp.blogspot.com/-HGQ5e5Obtx0/T56DW5TLAcI/AAAAAAAAARU/XyeVTugSbmo/s1600/1.JPG O jakie piękne to zdjęcie!:D

    Rewelacyjna ta wersja :) Bardzo lubię takie wersje Live Acoustic. :)
    A posłuchaj sobie tego, całkiem coś innego: http://www.youtube.com/watch?v=V-vL7SQuwhM
    od 0:18 Polecam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym ciutkę zmniejszyła w poście rozmiar zdjęć, tak, żeby nie nakładały się na treść boczną:) Obserwuję ;)

      Usuń
    2. dzięki za cenne uwagi :)

      Usuń
  5. love your blouse dear!so cute!
    thanks for your comment and follow you!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja do Ciebie też będę częściej wpadać;)
    Rozbawił mnie wczoraj fragment o robieniu zdjęć przez tatę Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. such nice colours! and that blouse is amazing

    xxx
    Daria, the Fashionsurfer

    OdpowiedzUsuń
  8. po pierwsze gratuluje urody, po drugie bardzo podobaja mi sie Twoje okulary :D

    OdpowiedzUsuń